Není Rabobank jako Rabobank a není Gerolsteiner jako Gerolsteiner?!
Po uvedení sady deseti modelů Škoda Octavia Tour de France,vznikly mezi sběrateli některé nejasnosti, zda dva modely a to Rabobank a Gerolsteiner nejsou vlastně ty samé jako ty uvedené v loňském roce. Vzhledem k těmto nejasnostem a různým šibalům, kteří loňské modely Rabobank a Gerolsteiner vydávájí za letošní a samozřejmě s patřičným ziskem plynoucím z rozdílu cen, ve kterém se promítlo především letošní zdražení z výroby, považujeme za vhodné celou záležitost uvézt na pravou míru.

Letošní modely Tour de France jsou především vyráběny na základě oficiální licence Tour de France a série Pro Tour, právo využívat tuto licenci dokládá hologram na každém modelu, který je nalepen na víčku krabičky, což se bohužel také částečně projevilo v ceně modelů.



Starší modely byly vyráběny pro sponzory, ale zde je nutno zdůraznit, že jsou v provedení o sezonu starším a tudíž se dost liší od letošních modelů, takže především nemají hologram, což by se dalo ještě postrádat, ale dále postrádají především některé potisky dalších sponzorů, které samozřejmě v předchozí sezoně mít nemohly. Jedná se hlavně o potisk nárazníků a zrcátek nápisem Škoda a loga dalších sponzorů na bocích a zadních bočních oknech. Pro lepší názornost Vám to přiblížíme na obrázcích.

 

 

 

Nejprve starý model

A teď nový

Takže již na první pohled jsou vidět rozdíly v potiscích. Na novém modelu jsou potisky Škoda na náráznících a zrcátkách, nové logo Pro Tour zadních dveřích a logo na zadních blatnících.

 

Prakticky stejná situace je i u provedení Gerolsteiner, zde již jen nový model

I zde je na první moment vidět navíc potisk nárazníků, předních blatníků a zrcátek, zadních blatníků a bočních oken a nechybí ani potisk pátých dveří včetně okna.

Vzhledem k výše uvedenému, můžeme s klidným svědomím říci, že se jedná o zcela nové modely a tudíž není důvod je nemít ve sbírce, troufám si dokonce říci, že jejich absence naruší celou sérii Tour de France. Vždyt třeba Audi z Le Mans jste někteří kupovali taky každý rok znova a vůz to byl "skoro" stejný.